هفتمین دوره کنفرانس یواکس شیراز، کد تخفیف ثبت‌نام

«کنفرانس یواکس شیراز» هر ساله با رویکرد «ارتقای کیفیت زندگی» با حضور طراحان،‌ صاحبان کسب‌و‌کار، مدیران محصول و علاقه‌مندان به طراحی برگزار می‌شود.
۱۸ و ۱۹ بهمن امسال در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز در خیابان ساحلی غربی هفتمین کنفرانس یواکس شیراز برگزار می‌شود.این رویداد دو روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸، یک گردشگری علمی را در دل تعطیلات بهمن‌ماه برای شما فراهم می‌کند.
در طی این دو روز طراحان تجربه‌ی کاربر، طراحان محصول، مدیران محصول و صاحبان کسب و کار از سراسر ایران در کنار هم به تبادل نظر و شبکه‌سازی می‌پردازند.

یواکس شیراز تا کنون شش کنفرانس برگزار کرده. در هر کنفرانس میزبان شرکت‌کنندگان و سخنران‌های نابی از شرق تا غرب و از جنوب تا شمال ایران از خراسان تا بوشهر از گیلان تا بندرعباس بودیم و همچنین این کنفرانس مورد حمایت کسب و کارهای مختلفی قرار گرفته از پارسکدرز تا آی آر پاور، از علی بابا تا ستاره اول، از ابردراک تا صبا ویژن و از اقامتگاه سنتی نیایش تا خانه پرهامی و ….
در صورتی که قصد شرکت در این رویداد را دارید، یواکس شیراز تعداد محدودی کد تخفیف را برای کاربران فونت‌ایران تدارک دیده است، جهت دریافت کد تخفیف لطفا به دایرکت اینستاگرام فونت‌ایران پیام دهید. در هنگام ثبت نام در سایت یواکس شیراز با استفاده از کد تخفیف می‌توانید تا سقف 950 هزارتومان تخفیف بگیرید.

اشتراک گذاری این پست :