در وبسایت جدید چه چیزهایی تازگی دارد؟


۱- سیستم خرید پیش از این بسیار ساده بود و برای دانلود و اخذ لایسنس نیازی به ثبت‌نام و ورود به سایت نداشتید اما در وبسایت جدید (برای سرویس‌دهی کامل‌تر) این الزام به فروشگاه اضافه شده است که کاربر در سایت ثبت نام کرده باشد.



۲- مشتریان و کاربران قبلی لازم است با همان ایمیلی که پیش از این فونت‌ها را خریداری کرده‌اند در سایت ثبت‌نام کنند.
پس از ثبت‌نام لینک تایید برای شما ایمیل خواهد شد.
با کلیک بر روی این لینک حساب کاربری شما ساخته خواهد شد و وارد پنل کاربری خود خواهید شد که حاوی همه خریدها و لایسنس‌های قبلی شما خواهد بود.



۳- در وبسایت جدید می‌توانید همزمان با خرید هر فونت لایسنس‌های آن را نیز ببینید و در صورت تمایل یک لایسنس را همراه با فونت (با قیمت کمتر) خریداری کنید.



۴- همانند فروشگاه‌های دیگر از این به بعد می‌توانید فونت‌ها و لایسنس‌های متعددی را به سبد خریدتان اضافه کنید و یکجا پرداخت کنید. (برای خرید همزمان چند فونت تخفیف دریافت خواهید کرد.)



۵- سیستم ثبت لایسنس‌ها، کدهای ۵ رقمی لایسنس‌ها و لینک آنها تغییری نکرده است اما شناسه‌های خرید ۲۰ رقمی در سایت جدید کاربردی ندارد. دسترسی شما برای دانلود نسخه‌های جدید فونت‌ها و ثبت‌ لایسنس با ورود به پنل کاربریتان امکان پذیر خواهد بود.



۶- در وبسایت جدید تخفیف‌هایی برای خرید بیشتر از یک محصول وجود دارد که برای اطلاع دقیق و استفاده از این فرصت بهتر است این صفحه را ببینید: تخفیف‌ها


  • بجز فرایند تجربه کاربری که در ادامه درباره آن می‌خوانید برنامه‌ها و اهداف مجموعه فونت ایران نیز همراه با وبسایت جدید تغییر کرده است. وبسایت قبل با تمرکز بر ارائه آثار مسلم ابراهیمی (بنیانگذار فونت‌ایران) کار خود را آغاز کرده بود اما وبسایت جدید در نظر دارد زیرساخت نرم افزاری و حمایتی را برای همه طراحان فونت فراهم کند تا این وبسایت به فروشگاه جامعی برای انواع فونت فارسی تبدیل شود.
  • وبسایت جدید به ما این امکان را می‌دهد تا در کنار فونت‌های تجاری فونت‌های رایگان را هم در اختیار اعضا قرار دهیم. البته با رعایت حقوق طراحان فونت و حفظ کیفیت. پس انتظار نداشته باشید فونت‌ایران تبدیل به یک وبسایت دانلود شود با انبوهی از فونت‌های بی‌کیفیت یا دارای حق کپی‌رایت.

وبسایت جدید در آغاز راه مطمئناً حاوی مشکلات و نقص‌هایی خواهد بود. پس لطفاً مشکلاتی که مشاهده می‌کنید را به ما گزارش کنید.

اشتراک گذاری این پست :

دیدگاه‌ها

hadionesa@yahoo.com
هادی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۰:۱۷

تو پنل میگه “ایمیل شما تایید نشده است، لطفا بر روی لینک ارسال شده به ایمیل کلیک کنید.” اما هیچ ایمیلی نیومده. در ضمن لینکی هم وجود نداره برای ارسال مجدد ایمیل!

    davoodf1995@gmail.com
    davood fouladi
    در پاسخ به هادی
    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۷:۱۴

    این امکان وجود دارد باید در بخش https://fontiran.com/activation_code/ ایمیل خود را وارد کنید
    ایمیل فعال سازی برای شما ارسال گردید

eng.m.azizan@gmail.com
مجتبی
۲۳ اسفند ۱۳۹۸ در ۲۱:۱۱

سلام
من برای استفاده در وبسایت شخصی و اینستاگرام میخواهم از این فونت استفاده کنم کدام لایسنس را باید بخرم ؟

hmasroor@outlook.com
حسین مسرور
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۰

سلام
خیلی آپدیت خوبیه اما لطفاً امکان حذف لایسنس هایی که قبلاً اضافه کردیم هم بذارید.
من در حسابم 10 لایسنس از سال 95 برای فونت ایران سنس دارم که متاسفانه الان هیچ یک از اون سایت ها نه آنلاین هستن و نه حتی آدرس دامنه شون از آن منه.
من خودم با گزینه ویرایش اسم اونا رو “حذف شده” گذاشتم اما اگه امکان حذف لایسنس هایی که دیگه به کارمون نمیاد رو اضافه کنید خیلی خوب میشه.
با تشکر از زحمات شما.

shabaniesmail75@gmail.com
اسماعیل
۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در ۲۲:۰۲

سلام ، سایتتون در نسخه جدید عالی شده فقط بهتره برای آیکن‌ها از فرمت SVG استفاده کنید من الان در همین صفحه متوجه این موضوع شدم.
تشکر از فونت های خوبتون

    fontiran@gmail.com
    مدیریت
    در پاسخ به اسماعیل
    ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در ۲۳:۴۱

    ممنون از پیشنهادتون. حتما این کار را انجام خواهیم داد.

  • 1
  • 2